close

剛從雲南返港,我真係深深體會到身處香港是何等的幸福!


 


本來不喜歡飲茶的我,都不得不來個茗閒情。屋企附近的酒樓,我最喜歡潮江春/ 北京人家 ( 兩間舖打通的,都是美心集團,點心或晚飯都可以同時選潮州菜及北京菜,有好多選擇呢!),食物質素真係好食過新達海港九千倍!係貴少少,但我覺得係值得嘅!



2013.5.1 (0.jpg   


最鍾意食雞絲粉皮,因為平時第二度飲茶無得食嘛!

荔蓉春卷有好香芋頭味,皮好脆,食落唔覺油膩。

2013.5.1 (1.jpg

炸雲吞隻蝦夠大隻,好味。


 


蒜蓉蒸鮮魷真係有好多好肥美的鮮魷,而唔係有好多豆卜托底濫竽充數。


 


帶子腸粉不過不失,都係唔夠廣州花都的那麼滑。


 


鳳爪同雞札都好足料。


 


埋單三百蚊,我覺得真係好味喎!

arrow
arrow
    文章標籤
    食評 大埔 中菜
    全站熱搜

    Rebecca Kong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()