2 June (16).JPG
 
一早同老闆講咗我要請假陪阿媽去旅行,明明話ok,但到我篤假時,又話唔批,又要我提供報名單據。基本上老闆唔鍾意你,就算你行左行右行前行後你都係錯嘅!
 

今次我同阿媽、阿婆、阿姨、姨丈及表妹去台灣環島遊,因為有老人家,我就報咗新華的旅行團行吓hea吓就算,臨行前,我的80後表妹就因為一個好唔應該發生的reason唔能夠同我哋出發。就係咁,白白浪費咗佢阿媽(我阿姨)俾嘅團費。

 
 
2 June (30).JPG
 
我以前去過台灣一次,這個團的地方大部分已經去過,我志在離開我的工作環境,出去抖一抖。
 
 
2 June (40).JPG
 
2 June (70).JPG
 
2 June (77).JPG  
 

六合夜市

arrow
arrow
    文章標籤
    台灣 高雄 台北
    全站熱搜

    Rebecca Kong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()