電視廣告話:一個海港,只有一個海港城。但似乎每個人屋企附近,總會有一間海港酒樓!

 

TP.jpg  

 

上星期六(1027),我外婆生日,我們到將軍澳新都城海港酒樓吃晚飯($32XX一圍全包,平日會平啲!)
今個星期六
(113),我男友的媽媽生日,我們到大埔新達廣場海港酒樓吃晚飯 ($3988一圍全包,假日平日同價!)

 

首先講一講將軍澳新都城海港酒樓,我們訂了兩圍枱共28人。

 

食評如下:-

 

(1)    乳豬皮脆,但略肥,肉不多。

 

(2)    大蝦伊麫,蝦好大隻好爽,每人有兩隻以上。

 

(3)    熱薰可選兩樣,選了海鮮雀巢和蟹蚶。海鮮雀巢不是一般食的雀巢,不知道是什麼材料做的,海鮮好足料,有帶子、蝦、花枝片等配埋西芹,蝦好大隻好爽,正;蟹蚶的外皮不是一般食的麪包糠,感覺無咁熱氣,都香口好味。

 

(4)    魚翅入面都有好多蝦 (宜家唔知係咪蝦當造?),味道適中。

 

(5)    花菇扣黃肉參,花菇一般,肉參太淋無咬勁,上菜賣相差。

 

(6)    蒸魚有點過熟,豉油少得可憐。

 

(7)    炸子雞係全晚最失敗之作!我本人好鍾意食炸子雞,最期待係呢味菜色!但我一食已經知道係將賣剩嘅白切雞攞去再炸,我夾咗件雞脾食都覺得極難食,完全無雞味,好唔得!唔好以為用這個技倆就可以蒙混過骨,好失敗!

 

(8)    松子紅米炒飯,我無食過,但看賣相應該可以。

 

(9)    水餃,都係嗰句:蝦好大隻好爽,皮很薄。

 

(10)甜品是紅豆沙和大壽包,紅豆沙太甜但有起沙效果;壽包就內有奶黃及蓮蓉餡(均沒有咸蛋黃),但不是平均的,每籠只有4個奶黃餡但有10個蓮蓉餡,大家都爭住食奶黃餡!

 

(11)生果盤有西瓜及菠蘿。

 


值得讚下:份量好足,蝦好多。價錢合理。

 

需要改善:炸子雞、蒸魚及壽包。

 

題外話:

 

有間房等如無間房,私隱度零分!

 

一枱人之中,有四個人的碗因有食物殘渣要換過!潔淨度零分!我接受唔到囉!

 

 

 

現在講講大埔新達海港

 

食評如下:-

 

TP2.jpg           

(1)    乳豬皮脆,不肥,好香好好味,我一個人食了六件。

 

TP4.jpg


(2)    熱薰可選兩樣,選了西芹蜜豆鮮螺片炒花枝和百花炸蟹蚶。西芹蜜豆鮮螺片炒花枝,螺片和花枝少得可憐,一般;蟹蚶評價同上。

 

TP3.jpg

 

TP5.jpg

(3)    花菇扣黃肉參,花菇大隻,肉參則很大條及有咬勁,好味。

 

TP6.jpg

(4)    雞煲翅講明係足20両翅,侍應特意把整碟翅捧上枱讓我們看看才分,其實我本人不太明白點解中國人那麼喜歡食翅,其實翅本身是無味的,是加入雞就有雞味,加入火腿就有火腿味,所以我對魚翅的評價是:味道適中,碗翅放涼了會腥,希望大家可以少d食翅,保護瀕危動物。

 

TP7.jpg

(5)    蒸魚時間剛剛好,整條被我們食清光。

 

TP8.jpg


(6)    清蒸八頭鮑魚,好大隻,但味道一般,好un,食唔晒要打包。

TP9.jpg


(7) 炸子雞弄得不錯!但由於大家已吃得很飽,所以只吃了數件就要打包!

(8)    紅米炒飯,我無食過。

 

TP10.jpg


(9)    長壽雙喜伊麪,其實係乾燒伊麪囉!

 

TP11.jpg

(10)    甜品是大壽包,壽包就內有奶黃及蓮蓉餡(均沒有咸蛋黃),有黃點的是奶黃餡,其餘是蓮蓉餡,奶黃餡和蓮蓉餡各有擁躉!


(11)    生果盤有西瓜及橙。



由於小朋友多,我們打包了吃剩的食物,一點也不浪費。埋單比上星期食的菜單貴大約$700,菜單大部分相同,不同的是有鮑魚及雞煲翅,我覺得上星期的菜單其實已經很不錯,真的,吃飯最緊要不是吃得名貴,而是吃得開心。


 


值得一讚:乳豬好好味,服務不錯。


需要改善:西芹蜜豆鮮螺片炒花枝。



兩間海港比較,整體味道及清潔程度,大埔新達海港勝。

arrow
arrow
    文章標籤
    大埔 食評 中菜
    全站熱搜

    Rebecca Kong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()