剛從日本回來,我有很多感受,真是不吐不快!

今次我是和一位女性朋友(A小姐)去旅行,以前曾經和她去過韓國,都叫做夾到,所以今次搵番佢。

佢話好忙唔得閒plan, 所以全部交由我負責。OK無問題, 就交俾我啦!我好enjoy plan 行程。

*  *  *  *  *

整個七天的旅程,A小姐每天都要接 Urgent Job!我問她是什麼JobA小姐跟我說是為一位基督徒弟兄做的,關於聖經的教導,每天都要做的,他是國泰員工,這幾天他要離開香港而沒有時間做,所以搵A小姐幫手做。

 

OK無問題,我都係基督徒,我明白她在做的是什麼,不過我的疑問是:為什麼你不告訴那位弟兄你也正在海外放假呢?旅程中段,那位弟兄已從海外回港Stand-by,咁做咩仲要A小姐做這些工作呢?

我見A小姐無論行街、搭車、浸緊溫泉、在酒店房、在餐廳食飯……任何時間都在拑電話,我覺得好無癮!這真是我的親身感受,因為旅行是要一起交流的,她任何時間都對住部電話,那同我一個人自己旅行有什麼分別呢?

blog photo (233).JPG


搭JR
blog photo (150).JPG

搭新幹線


blog photo (101).JPG

 

浸溫泉

blog photo (364).JPG

食緊飯

  blog photo (152).JPG    

返到酒店房

到了第六日食早餐,我將我的感受跟
A小姐說:「我見你日拑夜拑部電話,無時間玩,難道你不覺得那位弟兄很不負責任嗎?」


A小姐說:「這是為神而做的,不覺得是浪費時間!而且那位弟兄已經連續做了半年,就是這幾天剛好唔得閒先至由我來做的!」

 

我說:「你那位弟兄留在香港Stand-by都叫做唔得閒?我覺得佢利用緊你嘅善良囉!」

A小姐說:「你都唔認識那位弟兄,你無資格批評那位弟兄!佢做咩唔得閒,我唔需要同你解釋,總之我所做的是為神而做的!我就算唔拑電話,我都係瞓覺架啦!我都無影響到你。」

我說:「我唔係批評 (adverse comment) 佢,我只係comment佢,呢個 comment neutral 的,係我個人感受,因為你不停咁拑電話,真係影響到我旅行嘅心情同埋情緒!」

 

A小姐停一停,然後說:「原來我影響咗你,真係唔好意思。」原來佢真係唔知道佢影響緊我。

*  *   *  *  *

仲有好多好多鎖碎事、好多不同意見……

總之今次旅程,我覺得唔係好開心,唔係好盡興,我只做到原本計劃的一半行程;亦唔夠時間購物,因為過程當中你等我,我等你的時間實在太多。連上機前,我在離境處盡最後努力在免稅店買手信
( 因為之前真係無時間買!) 我同佢講話“飛機上面等”,佢都誤會咗“喺等上飛機度等”!

 

 

arrow
arrow

    Rebecca Kong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()