2013年43 (星期三) 天陰有雨

第一日坐早上 10:20 CX520國泰飛機去東京,我九點鐘到,我的同伴A小姐九點先從屯門出門口!我等到 09:45,個國泰 check in counter 已空空如也,我見佢仲未來,我就走到 counter check in 及寄倉先,但因為機票是二人同行,佢唔來,我都不能出發! 而且我有行李要寄倉,地勤小姐話我朋友未到,唔俾我寄倉,要 close counter la ! 終於地勤小姐網開一面,俾我寄倉,但我朋友就無得寄啦!

 

blog photo (1a).jpg  

 


blog photo (1).JPG


A
小姐十點來到,地勤已離開,佢話呢件行李可以上機當 hand carry!

A
小姐仲講
:「我真係唔信佢哋唔俾我上機囉!

我有點無言以對……

blog photo (2).JPG  

下午四點到成田,我們先到JR東日本的櫃檯買 Kanto Area Pass (8,000 yen) NEX+SUICA (5,500 yen) ,然後就乘坐NEX到橫濱,大約個半小時到達橫濱,再轉兩個站JR到關內駅,到達位於關內駅約三分鐘路程的 Comfort Hotel (6,000 yen/ 房包二人早餐 ) 是大約七點。



blog photo (3).jpg
 
blog photo (4).JPG
 
blog photo (5).JPG
 
blog photo (6).JPG
 
 
blog photo (7).JPG
 
blog photo (8).JPG  


A小姐的一位同事 (B小姐) 自己一個來日本,於是在酒店 join 埋一齊玩。我都覺得無問題,反正一齊玩幾天,都不會對行程有太大影響。

A
小姐同我哋講,佢接咗個 urgent job,要做埋先可以出去食飯。


就係咁,我同B小姐在酒店呆等佢到晚上九點鐘,我哋至出去食飯


我們先到附近一間壽司店吃壽司,我們叫了套餐 (每人3,265 yen),看著店長即叫即做,充滿期待。點知……味道一般,可能由於時間太晚,所有食材都變得唔新鮮了……


blog photo (9).JPG
 
 
blog photo (10).JPG
 
 
blog photo (11).JPG  


A
小姐嫌唔夠喉,我再和她到附近的燒肉店食燒和牛,而B小姐則先行返池袋的旅館休息。意想不到的是,這間燒肉店的質素十分好,裝潢企理,侍應亦很耐心地推介店內的美食,而往往他所推介的東西都不是最貴的。我們叫了四碟和牛的各部份,埋單都只是 5,377 yen 而已!收費便宜!


blog photo (12).jpg
 
blog photo (14).JPG
 
 
blog photo (13).JPG
 
 
blog photo (16).JPG
 
blog photo (15).JPG
 
blog photo (17).JPG
 
blog photo (18).JPG  

食完飯已經十一點,由於
A小姐話佢昨天早上四點至瞓 ( 其實關我咩事?你自己執到咁夜之嘛!) 所以要返去酒店休息,因此,我們錯過了欣賞橫濱夜景的機會……
arrow
arrow

    Rebecca Kong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()